Friday, February 11, 2011

ko sedar kee ??

benda2 yang aku tak sedar aku buat sampaiLah adee orang menegur :
  • biLe aku makan roti yang Lapik dua tuh *aLaaa, macam makan sandwich 4 segi* aku akan makan bucu2 duLu...patuh gigit sampai jadi bentuk buLatan...oh ! yeke ??? *giggLes*
  • kaLau aku makan cokLat, mesti aku akan gigit sikit2 pastuh hisap daLam muLut...sampai cokLat tuh naik cairLah kat tangan !! oh ! yeke ??? *siyes baru tahu neh*
  • biLe aku menaip kat mane2 Lah, huruf L dengan Q (kadang2) aku mesti huruf besar...oh ! yekee ?? *hurrmmm...ini adeLah habit...nak buat camnee*
  • biLe aku makan something yang ade wrappers macam papa roti ke, cokLat kee, wafers kee, aku akan Lipat2 duLu baru buang !! what ??? *ini pon korang perhatikan yee, jahat !*
  • aku memang sangat suka bercakap...tapi biLa aku menghadap makanan, automatik aku akan diam !! *tipu !!!* Lagipun, tengah makan manee boLeh bising kan ?? *padehaL peLahap*
  • aku makan nasi dengan sangat tertib...ehh *maLu puLe kenyataan ini*
  • aku akan menjadi orang paLing Last mandi daLam rumah nie sebab aku memang maLas nak mandi *sabotaj aku !!! kuang ajo~*
  • aku sukee gigit2 seL2 pipi kaLau aku takde buat pape...aLamak !! patot Lah...

haaa...aku tau, korang pon kadang2 adee habit korang kan ?? sudah Laaa..tak payah nak tipu...come2...share2...hahaha...tak yah maLu2...kita2 ajee yang bace *wink*

4 comments:

Irna said...

habit aku, aku suke silap ckp.. grrr!

kak ain cung! said...

saye suka kentot bila masuk toilet.!

hehehe~nak2 ni pagi hari. thunder morning gitu!

Nor Atiqah Aima Roslan said...

sy dgn 0tomatiknyr gigit segale mcm kulit2 lembut dlm mulut bile b'pikir atau x wat ape2....h0ho....bulan mei mmg gitu ek?

Me3raD mYraD said...

irna : yeah !! itu memang anda~

kak ain : kentot itu nornmaL !! saye kentot merata~ hahahhaa~

iQa : mungkin jugak Laa...habit buLan mei memang gitu kot~