Wednesday, February 9, 2011

di dadaku hanya ada kamu... (^_^)v

-eh awak ! setiap kaLi tengok gambar awak...jantung saya berdegup Laju Lah !-
*ok2, aku tahu sangatLah gedik*

baik Lah...ini entry penuh kasih sayang...tak percaya ?? siLa2 Lah baca *giggLes*


korang ramai sahabat tak ?? haaa...aku tak ade ramai SAHABAT...aku ade ramai kawan jee, SAHABAT ade beberape ajee...ape beza kawan dan sahabat ??? adoiii...mesti korang duLu tak berape nak cemerLang kan daLam bahasa maLaysia *siot jek mirad !* takdeLah...ini sekadar satu maksud yang orang meLayu seLaLu beza2kan...kaLau mengikut fahaman aku :


KAWAN - seorang yang kita kenaL dan pernah berinteraksi dengan mereka tapi tak mengetahui secara terperinci tentang siapa dia...


SAHABAT - orang paLing rapat, yang mengetahui rahsia kita, peribadi kita serta orang yang tahu setiap perkara mengenai kita...dia juga orang yang penting daLam hati kita...


haaa...agak2 nyee Lah sape kawan dan sahabat korang yee ??? orang kate daLam berkawan atau bersahabat eLakkan daripada bergaduh...betoL !! tapi kaLau dah bergaduh tuh, baik2 cepat...korang akan rasai nikmat kemanisan berkawan seLepas bergaduh tuh *yang penting dua2 kena berhati terbuka* sahabat neh boLeh jadi yang sama jantina atau yang berLainan jantina...terpuLang pada keseLesaan individu itu...yang penting adab daLam pergauLan di jaga...


kenapee tiba2 aku bercakap pasaL kawan nie kan ??? ahahaha~ sebab aku sayang semua kawan2 aku yang pernah aku jumpa atau yang bakaL aku jumpa...haaa~ aku nie jenis yang suka berkawan...tapi kebiasaannya kawan yang betuL2 terbuka jek yang boLeh terima aku...sebab apee ?? *entah ! beta pon tak tahu...ape kate mereka ??* aku nak uar2kan satu dunia orang yang terpenting daLam hati aku nie...haaa...aku tau, paparazzi semua Laju jek menunggu aku buat statement diva neh !! *giggLes*


korang nak tahu sape yang bertakhta daLam hati aku sekarang ??? siLa tengok video di bawah :

*korang tak rase aku sweet kee ???*

i Love u ! hayati Liriknya~

p/s : aku suka Lagu nie since aku sekoLah menengah ! *yeah, i know..it's nasyid...so what ?*

14 comments:

farzana ariffin said...

haha. love ur writing hun!
keep it up!!

Me3raD mYraD said...

farzana : awww...Love urs jugak~ u make me bLush La babe !! *giggLes*

Irna said...

speechless~
terharuless~
mahu nanges jek T.T

Me3raD mYraD said...

irna : no komen~

Anonymous said...

o0hh0oiii....
sobs3...
mmg kite ahli syurga...
T.T

~tiPah vA Va Vo0m

zharif fikri said...

bapak ahh!!!
siyes saya terharu.
tahu kenapa ?
sbbnya terlalu byk sbb.haha

Me3raD mYraD said...

tipah : ahLi syorga tak panas...kau panas...keLuar ahLi !!

en.zharif : hahaha~ senget !! xde sebab nak terharu...bingai~

Nor Atiqah Aima said...

s0bss~~~~~~~~~ T_T

Me3raD mYraD said...

iQa : tak payah Laa nak sobbsss sangat nyee~

zharif fikri said...

eh mestilah.
da lama saya yg paling muda kat situ.
then jejaka pertama di introkan didalam vedio. haha *bangga =)

zharif fikri said...

da la*

capex_apex said...

Hayy!Saye "KAWAN" awak! =D

Nor Atiqah Aima Roslan said...

145 kali janji ak terharu....huhu... <3 u much02~!!

Me3raD mYraD said...

en.zharif : ahahaha...itu pon nak terharu kee ?? ok, Len kaLi xLetak dah =)

capex : haLLO kawan !!!

iQa : Love u more~