Saturday, May 14, 2011

damn u Lipas !! =(

ASSALAMUALAIKUM !!!
HALLO2 peopLe !!!
oh my god !!! geLi betoL tahu tak ???

sapee sini suka kat Lipas ??? oh !! jangan tanyee CG, CG tak takut Lipas tapi CG sangat Lah foooooobiaaaaaa dengan Lipas...kaLau nampak Lipas memang boLeh menjeritLah...eeeeuuuuwwww...tadi, ade Lipas Lintas depan CG masa CG tengah kemas biLik...hah, apee Lagik...menjerit sekeping Lah kan !!! pastuh CG Lari Lah keLuar biLik, then dengar ayah dengan adik LeLaki CG keLam kabut Lari dari bawah naik tangga nak tengok CG...

ayah : hah kenapee ??? ade 'bende' kacau kau Lagi kee ???
CG : huuuu~ Lipas...
ayah and adik : huk aLoooorrr~ *mukee taknak bengang Lak kan*

ok, ayah CG dengan adik LELAki CG sangat aLert biLa CG jerit...sebab CG seLaLu kena ganggu dengan makhLuk2 haLus *bukan semut atau hama ok, giggLes* tu Lah yang diorang menggeLabah biLa dengar CG jerit...kuat puLak tuh....muahahha~ nie sumee Lipas bodoh tuh punyee pasaL~

tengok ah !! jijik tahu tak ??? *tapi tetap makhLuk aLLah jugak kan, haih*

konon comeL Lah kan dye ingat buat mukee camtuh !! *tak Langsong...geLi !!*
friendLy neighbourhood hangguk mu~

CG fobia nie dah Lama...bukan saje2 CG fobia tau...ade kisah disebaLiknyee...nie semua bermuLa masa kecik2 duLu, CG and the famiLy baLik kampung...biLa dah kumpuL ramai2 kat kampung tuh, biLik memang tak muat Lah nak sumbat ramai2 orang, so kami2 nie tidur Lambak jee Lah kat ruang tamu....ade 1 maLam tuh, CG tengah tidur, pastuh rasa ade benda merayap2 kat rambut CG *untuk perhatian, rambut CG duLu curLy ok...agaknyee ade benda masuk and sesat* then CG pon raba2 Lah rambut...

biLa dah dapat benda yang bergerak2 tuh, CG pon konon nak tak keLuar La...mane nak tahu binatang tuh tersangkut and badan dye terbeLah dua...makanya, ia teLah mengeLuarkan cecair hijau and bau yang amat busuk !! bau Lipas ok...menangis2 Lah CG basuh rambut maLam tuh jugak...start hari tuh, nampak Lipas jek memang geLi and memang tak boLeh Lah !! damn betoL !! so, ituLah cerita kenapa CG fobia Lipas yang teramat sangat...bukan saje2 nak perhatian ok~

nasib Lah kau Lipas....i hate u tau !!

18 comments:

izz ahmad said...

Huhu.. u same la ngan Izz.
msuk ja dlm toilet nmpat sekor lipas terus melompat. Har2..
klu de banyak ekor kluar toilet la..
geli btol ngan lipas!

CiK GorGeouS ! said...

IA : huuu~ aduh...memang fobia...geLi betoL~

si skru™ said...

skru pun xsuka lipas..geli..ada kisahnye...hehe

jehanfrhin said...

same with me~
xbley tgk lipas.. euuwww...
tmbh2 kalo lipas 2 spesis bleh terbang.. adoyai.. mau jaguh marathon pon kalah kalau ajak lwn lari time 2...huhu

Salmiza S. said...

miza xfobia... stakat lalu depan xpe age... ade kawan miza nie dye mmg fobia ngan lipas.... lau nmpak je, dye akn menjerit + menangis.... fobia dye smp dye bole bau lipas tau.... sumpah!

CiK GorGeouS ! said...

SS : same Lah kiteee...sangat geLi ok~

CiK GorGeouS ! said...

jehan : isk...terbang2 Lagi Lah CG geLi...eeeuuuwww~~

CiK GorGeouS ! said...

SS :adoooiii !!! CG pon boLeh bau maaa....tapi kadang2 jek...huhuhu~

a!n n!a said...

i hate LIPAS!!!
a!n leh jadi selfish bila lipas muncul.
pergh! geli oit!
hapus lah lipas2 di dunia..
huhu =D

CiK GorGeouS ! said...

AA : i wish i can...tapi xsampai hati pLus sangat geLi nak bunuh Lipas...nanti habis Laa dye punyee cecair tuh...wuuuu~

kucarkacir said...

aku pun takut lipas jugak..

CiK GorGeouS ! said...

kucarkacir : hehehe~ samee Lah kiteee~

aisya said...

benci lipas jugak! penah terpijak lipas dan bau die, ya allah. seksa! huhu

CiK GorGeouS ! said...

aisya : tu Lah~ bau dye memang tak bLey bLah~

misyamissyou said...

eeeeeeeeee..same la...serius geli! tp xpenh la ade pengalaman pahit cm tu..huhuu

CiK GorGeouS ! said...

misyamissyou : ohohhoho~ CG ade pengaLaman Lagiii Lah geLi sayang~ =)

anamizu said...

cik ana x suke lipas jugak T__T

CiK GorGeouS ! said...

anamizu : huhuhu~ sangat ewww kan~ =p