Thursday, June 16, 2011

maLam jumaat...muahahahaha~



saje nak tanye...kaLau sebut maLam jumaat jek automaticaLLy korang akan ingat ape ?????




HANTU !!!



BACA YASSIN !!!



kan ????








tak payah nak tipu Lah...rata2 orang akan ingat dua benda nie jeee...




biLa tiba maLam jumaat jek muLee Lah segaLa umat manusia kate nie maLam kuat hantu2 nak berkeLiaran...FYI, hantu *oooppppsss* bukan hantu, roh manusia yang dah meninggaL dunia akan berkeLiaran setiap hari pada saban waktu...so, tak payah nak mengade2 takut sangat Lah pada hari khamis, maLam jumaat neh !! hari2 pon, kaLau roh2 tersebut nak meLintas depan mata kasar korang, boLeh sangat !! hee~


pasaL bacaan yassin puLak...dah jadi macam resmi pLak biLa maLam jumaat jek nak baca yassin...asaL baca yassin jee maLam jumaat, tak pon ade orang meninggaL...oh, it's so typicaL Lah !! baca yassin biLa2 pon boLeh tahu...itukan ayat suci aL-quran..takde waktu2 afdhaL pon...biLa nak baca, baca jee Lah....



kaLau korang tanye CG, yang hormon dewasanyee makin tinggi...maLam jumaat Lah best !!! kaLau agak2 biLa orang sebut maLam jumaat jek rase menggigiL takut hantu...pe kate buat cam CG...biLa sebut maLam jumaat jek, menggigiL keseronokan !!! hahahhaa~


sape2 yang bLurr, bermakna masih tak cukop umur Lah tuh...kepade yang paham, siLa jangan sia2kan maLam nie *ehem...untuk yang haLaL jee yee...yang haram, nak CG sepuk ???*



18 comments:

NasZ said...

hehe..tak boleh ek?..haha..


jom tengok hasil segmen paling simple saya..

HASIL SEGMEN PALING SIMPLE : BAGI SAYA SATU AYAT ...

syafiqakarim said...

mlm utk beramas mesra.

kahkahkah

ghab van hal said...

gigil...hahaha..

Rahmad said...

malam wajib suami isteri beraksi..

Entri Terbaru > Ketagih Facebook? Ini Ubatnya..

shedameor said...

ade sorang lect saya penah cakap, kalau lect lain masuk kelas hari jumaat and marah tak pasal2, itu maknanya dia tak dapat malam jumaat. upppss, i already 19th :)

Syazween Farisya Hasan said...

18 sx ! haha

CiK GorGeouS ! said...

nasz : eh, apesaL tak boLeh puLak ??? boLeh sangat~

CiK GorGeouS ! said...

syafiqakarim : amboiii...kemain nyeee dyee kan~ hahaha~

CiK GorGeouS ! said...

GVH : gigiL jangan tak gigiL yawww~ heee~

CiK GorGeouS ! said...

rahmad : ehh...tade Laa sampai jatuh wajib kan...hehehe~afdhaL jee~

CiK GorGeouS ! said...

shedameor : ahahaha~ CG seLaLu cakap, memane Lect yang pepagi butee da meroyan, mmg maLam tuh tak dapat Laa...ur Lect punye otak same ngan CG Lah ! hahah~

CiK GorGeouS ! said...

SFH : haiippp...da cukop umo beLom neh ??? hee ;D

cheqwa said...

CG,cheqwa paham!haha.. ;D

CiK GorGeouS ! said...

cheqwa : amboiii...kemain yee dye ! hahah~ bagus Lah paham~

Bro ahmad said...

kisah pilu ke hape nih?

CiK GorGeouS ! said...

BA : kisah piLu kebende pLak ??hahaha~ kisah menuju bahagia nie ~ =D

Nor Atiqah Aima Roslan said...

entry paling xbley blah.. hahaha... kaklang2.... =P,... menggigil keser0n0kan ye?

CiK GorGeouS ! said...

NAAR : gigiL Laa weyh !! heee~