Friday, January 21, 2011

shopping itu terapi *hahaha*

oh ! no...actuaLLy mahu buat ini entry sejurus baLik semaLam dari berjimba...tapi, apakan daya beta teLah tertidur puLKak *sigh* but don't be sad...beta dah kembaLi bangun neh *geLak guLing2*

haaa...kan ade semaLm aku bagitahu yang kami yang mentor2 neh nak buat piknik kecik2 Lah seLepas diorang beriadah pagi and berkayak sumee..so, kan dah tido jam 3.30 pagi kan *sediakan bahan2 nak masak, bLend, potong sumee* , kaLau tak kerana kak pah kejut aLamatnyee memang jadi makan tengah hari Lah breakfast itu...bangun2 tuh teros ke dapur *muka ngan muLut pon tak sempat cuci tau ! hee* masak bihun, buat sandwich and buat cucur...perghh...memang dasyst muLti taskernyee..seb bek aku co-chef jek..kak pah da start masak first round...
masak, masak jugak tapi semua mentor buat jugak port Luck..bawak sorang sikit takot tak cukop pLak kan...dah kumpuL2, tengok banyak puLak benda nak makannyee...weLL, bagus jugak...sebab anggaran kitorang ade daLam 30 orang jek termasok mentor, sekaLi budak2 jek dah ade 40+++...fuhhh, nasib baik adee back up pLan... (^_^)v
aktiviti kayak
muke2 eksaited sebab dapat kayak
Lepas dah penat2 bersenam pagi tuh, baruLah diorang makan sumee tuh...badan dah Letih neh, ingat nak baLik mandi Lepastuh booooooom tido, sekaLi diorang ajak keLuar nak bawak adik2 mentee neh tengok2 bpmaLL *yang sebenarnyee gian nak gi maen boLing* boLeh tak budak2 nie pegi tunggu bas dekat pondok pas daLam universiti ?? korang neh buat akak geLak Lah !! *my bad jugak sebab tak Lead diorang* nak buat camno, dah daLam ramai2 manusia yang keLuar tuh aku sorang jek mentor perempuan *aku perempuan Lah !* jefri saari, heLmi, sood, maeL and abg K pon sampai kate aku LeLaki jugak *penat make-up tau !* so, sampai2 ajee kitorang boLing 2 game...tak payah cakap papee, memang aku paLing corot Lah !!
sadis betoL itu markah !! tapi beta tetap puas hati sebab dapat Lepas gian main boLing...gian weyh, Last main pon mase awaL sem Lepas kot...korang kira Lah sendiri berape Lame tak main tuh *u do the maths, tee hee* habis boLing, diorang ajak pegi makan KFC !! biadap betoL...padahaL tau dah aku tengah on diet...so terpaksa Laaa ikotkan jugak *aku kan cooL* tapi aku makan twister ajee Lah !! *makan jugak* Lepas soLat sumee..kitorang masok tengok movie cite FASTER..perghh...pada aku cite tuh menarik jugak Lah...pLot tersusun, mesej sampai and effect die pon ok Laa...ok2, aku paham...daLam wayang tuh ade 3 orang jee perempuan yang Lain sumee LeLaki so aku tergoLong daLam goLongan LeLaki gak Lah kan ?? *erk ??* tapi nak cakap jugak, movie itu best !!

then, tibaLah masa yang aku tunggu2 !! shopping !! weehooo...disebabkan beta rajin menabung dari buLan Lepas, so buLan ini boLeh shopping *duit makan banyak saving sebab dah kurang makan* untuk menunjukkan aku nie perempuan, aku shooping barang2 perempuan Lah !
teLah terbeLi beg jimmy choo ini...hehehe~
aneka seLendang and inner...actuaLLy ade accessory nyee tapi gamba itu hiLang puLak *maLas nak snap Lagik*
daLam usya2 buku kat popuLar book store, ingat nak beLi noveL tapi ternampak ini buku and teros grab..mahaL sikit Lah harganyee, tapi mahaL Lagi iLmu dia tuh !!
banyak Lagik barangnyee tapi macam segan nak tunjuk *mengaku shoppahoLic* maka baLik adeLah sangat penat...kemas2 sumee brang2 neh, mandi kemudian terus terLeLap...suppose pagi ini ada keLas tapi canceL...so, menunggu keLas jam 11 pagi =)

No comments: