Wednesday, February 29, 2012

Lain kaLi seLidik duLu okayy =)


pada suatu hari, CG bersama mr.boyfie dan seorang kawan dia keLuar mencari perkakas sekoLah untuk anak2 *HAHHAHAHA, bajet anak ramai !!* semasa kami sedang mencari barang2 keperLuan, tiba2 handphone CG berbunyi dan bergetar...meLihat caLLer ID nya, CG LaLu tersenyum...

'heLLo sayang...i tengah beLi barang kat Luar nie...bLa bLa bLa'


sepanjang perbuaLan CG dan 'sayang' tu berLangsung, kawan mr.boyfie kat sebeLah terkebiL kebiL jee dengar CG on caLL...LaLu, berLaku Lah perbuaLan antara mr.boyfie dan kawannya *menurut cerita mr.boyfie Lah kan* :

(kawan mr.boyfie : ABU, mr.boyfie : MB)

ABU : weh, seLambe jee awek kau bersayang2 dengan orang Lain depan kau...

MB : biarLah dia...kanak2 riang memang macam tu...

ABU : amboii...cooL giLa mamat nie bercakap...kene rembat baru putih mata... bLa bLa bLa *beLiau teLah memberi ceramah penjagaan awek kepada mr.boyfie*

MB : *hanya senyum sambiL menganggunk2*


beberapa minit kemudian, CG pun habis on caLL dengan 'sayang' LaLu mendapatkan mereka...


MB : pinjam teLepon kejap...

CG : nak buat apeekah ?? *sambiL menyerahkan kepada mr.boyfie*

MB : *menuju ke ABU bersama handphone CG* nah....


maka tertera Lah nama 'ZAHLIA' di recent caLL handphone CG...makanya, tersipu sipu Lah si ABU itu tadi....


moraL of the story :

  1. siLa percaya pasangan anda...
  2. tak semestinya SAYANG itu untuk yang teristimewa sahaja...kawan2 pon boLeh sayang jugak...
  3. sebeLum bagi ceramah menjaga hubungan, seLidik duLu personaLiti dan hubungan orang tersebut...

tiLL then, nak seeenyuuummm ajeeee (^___~)




4 comments:

.: mama lynn :. said...

sweet.... moga jodoh korang bdua bkekalan hingga ke anak cucu

CiK GorGeouS ! said...

ML : thank you atas doanya...kaLau itu yang terbaik, insyaaLLah =)

khalila ishak said...

heheee... comel je la korang ni ^_^

CiK GorGeouS ! said...

KI : hakhakhak~ terima kasih Lah yea =)