Wednesday, May 16, 2012

WARNING !! entry kencing manis cucuk insuLin *tee hee hee*



motif hari nie tempek gambar ENCIK AYAH dan PUAN EMAK adaLah kerana :
  • orang Lain sibuk wish hari ibu segaLa tapi CG nak wish seLamat hari ibu bapa *hekhekhek*
  • seLamat hari guru jugak kepada mereka *waLau profession mereka bukan cikgu* sebab mereka adaLah guru paLing awaL daLam hidup CG...in fact sampai sekarang pon *hikhik*
  • sebab CG tahu mereka tak nak ganggu CG dengan caLL mereka, then mereka akan tengok kat bLog nie *staLker yawww* so, kepada mereka...CG baik2 aja di negeri orang...tak nakaL daaaaaaaahhhhhhhh *hahahhaha*
  • tiba2 terfikir, mereka tak nak buat surprise birthday visit kee eh hujung minggu nie ??? *wondering*
  • sekentaL2 dan sedegiL2 anak bernama CG ini, kadang2 gedik jugak nak berindu rinduan *maLu2 tapi mahu...haaakkk tuiiihhhh* ehhh, habuk masuk mata~

dan motif terakhir tempek gambar parent adaLah nak bagitahu future husband :

semoga awak jadi anak yang baik untuk parents awak seperti ayah saya jadi anak yang baik untuk parents dia...waLau dah berumah tangga tapi masih tidak mengabaikan tanggungjawab sebagai seorang anak yang perLu menjaga kebajikan ibu bapanya :)

semoga awak jadi suami yang baik untuk saya seperti ayah saya menjadi suami yang baik untuk emak saya...sentiasa berusaha memerah keringat demi menyara keLuarga dan jadi pendamai jika keadaan adaLah tegang antara mereka :)

semoga awak jadi ayah yang baik seperti ayah saya yang baik untuk anak2nya...keperLuan, kehendak dan kesenangan yang sentiasa cuba diberikan kepada anak2 yang sedang membesar tanpa mengenaL erti jemu menghadapi kerenah anak2 yang peLbagai :)


dan saya bagitahu awaL2 bahawasanya saya akan sukar untuk mewarisi sifat PUAN EMAK saya yang positif seperti rajin mengemas, pandai memasak, banker keLuarga yang efisyen, doktor keLuarga yang serba tahu dan tak suka tangguh kerja...

yang saya akan warisi adaLah, kuat berLeter *hekhekhek*


ape2 pun, hopefuLLy you'LL Love my parents as much as i am going to Love yours :)


okayy, manis sangat entry ini...ade jugak yang kencing manis nie kang *BHAHAHAHHA*

 

p/s : i know u takkan Larat pangku i, asaLkan u sayang i sampai mati sudah Lah kan *paaanggggg*



2 comments:

Sha Sumary ^^ said...

wow!! retis yg paling atas sekali pilihan wanita.. hikhik... tp bbetol3.. paling tepat pilihan hati kita, tiada ln kalau bukan bapa kita ^^

cik gojes :) said...

SS: kaaannnn~