Monday, June 11, 2012

khas untuk kaum wanita :)


perhatian kepada kaum wanita sekaLian !!

seLaLunya biLa seorang perempuan mempunyai masaLah jerawat, panda ayes *mata sembap* mahupun muka berminyak yang terLampau...itu dikategorikan sebagai MASALAH BESAR *hekhekhek* sekarang tidak Lagi...ketahuiLah oLeh anda wahai kaum wanita, semua 'masaLah' itu adaLah perkara yang positif terjadi kepada diri anda dan anda merupakan perempuan yang sepatutnya menjadi dambaan ramai LeLaki untuk dijadikan isteri...tak percaya ?? ragu2 ?? meh sini CG akan rungkaikan keraguan anda :

MASALAH JERAWAT

percayaLah, perempuan yang mengaLami masaLah jerawat adaLah perempuan yang paLing sesuai dibuat menjadi isteri sebab mereka merupakan perempuan yang paLing teLiti daLam kehidupan....ini dapat di tafsirkan daripada keteLitian mereka menjaga wajah yang mempunyai jerawat sehingga jerawat itu hiLang...maLahan, mereka merupakan perempuan yang paLing sabar sebab mampu memuLihkan jerawat tersebut dan mempunyai keyakinan yang tinggi kerana berdepan dengan masaLah tersebut dihadapan umum.


MASALAH PANDA EYES

kebanyakan manusia akan mempunyai masaLah panda eyes apabiLa tidak mendapat tidur yang cukup...seorang perempuan yang mempunyai panda ayes boLeh dikategorikan sebagai perempuan yang rajin dan komited...perempuan ini sesuai dibuat isteri dan akan menjadi seorang ibu yang baik sebab mampu berjaga maLam untuk memberikan susu kepada anaknya...perempuan yang mempunyai panda ayes jugak adaLah perempuan yang tak kenaL erti Letih sebab mampu buat kerja sampai Lewat maLam.

MASALAH MUKA BERMINYAK

perempuan jenis ini puLak merupakan perempuan yang sangat energetic dan Lincah...akibat dari aktiviti seharian yang Lincah dan bertenaga, pori2 muka dan keLenjar peLuh bergiat dengan aktif dan mengakibatkan masaLah ini berLaku....perempuan seperti ini jugak sesuai dibuat isteri kerana seorang isteri atau ibu yang Lincah dapat membuatkan rumah sentiasa berada daLam keadaan kemas dan segaLa keperLuan dapat disediakan dengan pantas dan efisyen.





kenyataan gambar :

  1. CG berjerawat
  2. CG mempunyai manta panda
  3. CG punya muka berminyak boLeh buat goreng teLur


kesimpuLannya, CG memang caLon isteri paLing sesuai !! *hahahahahahah*


mana2 perempuan yang mengaLami masaLah2 di atas, sep sikit !! kita geng ~



anyway, semua artikeL di atas adaLah rekaan semata2 oLeh Logik akaL CG...takde kene mengena dengan petikan artikeL mana2 majaLah hiburan...terima kasih, siLa jangan saman :)


16 comments:

Sally Yatiey said...

Haha. logik jugak tu CG :D hee

CiK GorGeouS ! said...

SY : ehem...tengok Lah sape yang mengarang~

CikMai said...

hahaha mai pun calon isteri pilihan lah mcm tu..muahaha

CiK GorGeouS ! said...

CM : sepp sket !! :)

sabry oppa said...

awesome !

hehehehee

CiK GorGeouS ! said...

SO : thank you :)

miss fluffy said...

kira sy pun calon isteri yg sesuai jugak le..heee..

CiK GorGeouS ! said...

MF : hahahha~ dan2 caLon yang sesuainyee pun~

NoRaQiLah JohaRi said...

haha =)pandai je ye.. =D

CiK GorGeouS ! said...

noraqiLah : huhuhu~ itu biasee meh~

Nur Aischa said...

haha wahh, btw aisyah pun sama juga mengalami masalah diatas :D tp buat dunno jea kahkah. boleh diterima pakai semua info CG tu. wee~

Ninie Niesa97 said...

pndai reka-2 nih ,tpy mcm ley diterima akal je kn... hahak

CiK GorGeouS ! said...

NA : hurrmmm, tu Lah kan...biLe fikir2 baLik, macam kene jek semua statement tuh kan :)

CiK GorGeouS ! said...

NN : itu sudah pasti !! CG dah buat research okayy :p

NUR AYNIE said...

muka saya penoh minyak...bukan takat telor, goreng ayam pon boleh. =P

CiK GorGeouS ! said...

NA : wauuu...sesak2 takde minyak boLeh pinjam sket :p