Sunday, June 24, 2012

bukan KAWAN, mereka SAHABAT !!


KAWAN dan SAHABAT adaLah dua frasa yang nampak sama tapi nyata berbeza...

KAWAN, hari ini mungkin dia ada dan mungkin esok dia akan pergi...
KAWAN, hanya bertemu dan bersapa dan berLaLu pergi...
KAWAN, mungkin orang yang kita jumpa dan ingat dia untuk beberapa ketika kemudian akan terLupa...


tapi,

SAHABAT adaLah :


yang hari ini depertemukan dan hubungan itu kekaL untuk seLamanya...


yang punyai gaya berbeza dan fahaman yang tidak serupa tapi masih mampu bersama...


senyum, ketawa, murung dan menangis bersama tak kira masa...


menjadi pendukung dan penyaLur semangat saat kita daLam susah mahupun senang daLam kehidupan...


yang tidak mengenaL darjat, pangkat mahupun nama daLam mengikhLaskan ikatan...


yang sentiasa menegur waLaupun pahit demi kebaikan bersama...


yang tidak hanya meLihat andai setiap darinya meLakukan penzaLiman terhadap diri...


ituLah SAHABAT :)


by the way, gambar2 di atas adaLah antara GIRLFRIEND CG yang paLing rapat...mereka ini ada di saat susah dan senang dan tak putus2 bagi semangat antara satu sama Lain...tamatnya tempoh beLajar di UTHM, tak bermakna wujudnya expiry date daLam PERSAHABATAN kami *insyaaLLah*


Lagi satu, SAHABAT itu adaLah yang tahu KEBURUKAN kita seperti suka kentut bersepah tapi masih bersama2 dengan kita maLah redha sepanjang masa :)



i Love you SAHABAT :') *tears*


Lokasi penggambaran : sekitar kawasan UTHM
tema : wanita itu cantik waLau menutup aurat




p/s : jaga amaLan, jaga aurat wahai wanita ~


14 comments:

Kay Greenleaf said...

sume pakai jubah. mantap . :)

salam kenal, gua kay.

Nor Atiqah Aima Roslan said...

ya Allah...i'm crying... <3 u t0o my dear..l0ve u gys s0 very the much2 u kn0w...='D

CiK GorGeouS ! said...

KG : jubah Lah puLak sekaLi sekaLa kan :) seLamat berkenaLan ~

CiK GorGeouS ! said...

NAAR : hahahah~ tak payah nak nangis sangat Lah haii~

StuntWomanWho :) said...

sahabat selamanya :)

anisidayu M said...

srotttttt2. sobssssss2.. idong tersumbat weh! :')

CiK GorGeouS ! said...

SWW : yupsie...insyaaLLah sampai mati :)

CiK GorGeouS ! said...

anisidayu : ehehehhe~ nah tisu kasi hembus itu hidung :)

Nur Aischa said...

rasa terharu baca entri akak CG yg ni :') semuanya manis belaka bila berpakaian jubah mcm tu. tahniah buat akak ya ^_^

Cik Rongoks said...

cantik korang semua ^^

CiK GorGeouS ! said...

NA : huuu~ sedih nak tinggaLkan kawan2 baik macam mereka :)

CiK GorGeouS ! said...

CR : thank you :)

Cinta Misteri said...

Sahabat sejati sntiasa d hati, rakan karib sntiasa dingati

CiK GorGeouS ! said...

CM : amboii...bermadah...betuL jugak tuh :)