Monday, November 26, 2012

DUIT :)


memang mimpi jadi kenyataan Lah kaLau ceLik bijik mata nampak ini :


verangan je Lah mampu tengok duit berkepuk2 cash money cenggini...kaLau pernah tengok pon, toLong kira kutipan amaL untuk orang *sedih* dunia sekarang nie, semua benda pun nak pakai duit...nak dapatkan air yang boLeh diminum pun kene bayar jugak...takot, satu hari nanti, nak bernafas dengan oksigen pon kene bayar jugak...oh, duit !! turunLah dikau mencurah2 ke bumi *tee hee hee, ini memang sudah giLa*

kadang2 tuh, dah sedaya upaya berjimat cermat pun, duit keLuar maca air...padahaL, takde shopping, takde Liburan mahupun membuat perkara2 sia2...tapi tetap duit tu macam tak berhenti2 keLuar dari dompet...kadang2 tak sedar biLa kita guna duit *kan ???* takpe Lah...mariLah kita berusaha dengan Lebih gigih supaya duit tak cepat kering kontang :)


p/s : perasaan sedih tengok akaun bank adaLah Lebih dasyat dari perasaan sedih putus cinta *hekhekhek* sangat dahsyat kan ?? weee~


12 comments:

hnahdy said...

haaa. banyaknya duit berjuta juta juta.

**daddy's girl** said...

bak kat kita 10 keping pon oke lah kak gojes, tak lebih tak kurang. 10 je. HEHEHE

Asma Azuani said...

setuju!!!!! hehe :)

cik gojes :) said...

hnahdy : hahhaha~ juta padia...huuu~

cik gojes :) said...

DG : hamboiii...CG nak ada sekeping pun payah merayu...bhhahaha~

cik gojes :) said...

AA : kan ?? sep sket !!

mizsfatima said...

nak duit nak duit. mmg hnya boleh verangan jer nak kaya nie. sbb kene jimat hobi shopping moping dah kene ban. haha

cik gojes :) said...

mizsfatima : haiyaa...itulah pasalnyee pun...mampu berangan jeLah kan :)

Bluewendy said...

duit oh duitt...!! jatuh lah dari langit cpt..haha..kayo den..usaha2..!! :)

cik gojes :) said...

bLuewendy : dah kayo jangan Lupa pass sket kat CG :)

Cik Yaya said...

pergh...mmg lau tgh ade duit,kene jimat cermt..lau x..alamatnyer xleh tahan smpi hujung buln..huuuu

cik gojes :) said...

CY : same Lah...masa tuh program diet ekstreme akan berLaku Lah cite dia..hahaha