Wednesday, December 1, 2010

garden wedding u oLLs !!

ehem3...jeLLo u oLL !! wah3...macam tengah riLex jek kan...tak pe2...buLan december memang buLan rehat sedunia...ngehehe~dan mesti jugak Lah buLan 12 nie, adeLah buLan ramai orang kawen kan ?? kan..kan..kan...ahahahhaa...dah tau sangat dah...asaL budak cuti sekoLah jee, mesti ramai yang nak kawen...tal paham betoL...nanti time aku, aku nak kawen masee birthday aku...ahahaha~ 19 mei...tahun beLom tahu Lagi okeng...

hurmm...kaLi nie mariLah kitee cuci matee dengan gambar2 fantasi wedding aku nanti okeng...asyik reaL Life story jek kan..kaLi nie jom kitee tengok gambar scenery kawen aku nanti *mode : getix !*..weLL, kaLau nak kawen macam gambar2 kat bawah nie mesti Lah kene kerja keras dari sekarang kan..my future husband iaitu awak, harus kerja kuat sebab wedding kitee bakaL meLetopss okeh sayang ( tak tahu refer pade sape...ngahahha~ ) okeh, firstLy, the concept...saye mahu garden wedding !! yeay..sangat meLetops okeh~

muLe2 kitee pegi kat main tempat..yes, u are right !! the gazebo !! kat sini harusLah tempat bertemu tetamu dan jugak resepsi seLepas nikah and sanding simpLe2 kat masjid sanee...mase kat sini baru syiok nak meLaram pakai gaun kembang2..pastuh my hubby mestiLah smart pakai tuxedo putih sedongdong ngan aku...huaaa...kachaksss okeng =)



kemudiannyee...kitee kene ade Layout untuk majLis kawen nie..baru Laa teratur..kat sini adeee pandangan atas tempat risepsi ituh...hahahha~
aku sebenarnyee nak buat seharian...dari pagi sampai petang adeLah umum untuk semua sedara mara, kawan2, musuh2, ex2 boyfie dan ex2 Lover my hubby...ngeh2...pastuh, untuk maLam harusLah adee smaLL occasion untuk kawan2 rapat dan besties serta spupu sepapat yang rapat2...kiree macam cLose occasion Lah...maka aku nak gazebo yang berLampu tau...ngiahaha~
so far amacam ?? meriah tak fantasi aku ?? hahaha...harus Lah kan...ngeh3...okeh3...mari sambong berangan ( mampu berangan jee Laa...nak buat tak tau kesampaian kee tak...hehehe )
masee nak kawen itu mesti Lah adee kad jemputan kan...memuLee aku cakap kat mak aku, sekarang nie kitee jempot orang pakai facebook ajee...memang mintak Lempang dari mak aku tau..Lepas timbang tara, aku pon macam setujuk Laa nak buat invitation card ( macam sok Lusee jek nak kawen nyeee ) ini adeLah beberape design yang aku rasee macam sweet pLak nak buat invitation neh..
yang ini macam coLurfuLL..i Like..simpLe but nice..

yang nie macam untuk sweet2 camtuh La...hahaha =)

beraLih puLak kepada gifts untuk tetamu yang datang...i want something cute yet memorabLe..macam gambar kat bawah neh...saangat sweet tau...comeL jee..with variety of coLours...=)
next adeLah pemiLihan wedding kek puLak..waahhh !!! gitu..i nak tempah kek ikot berapee tahon kami bercinta...kaLau 10 tahun, maka 10 tingkat Lah jawabnyee...ngeh3...possibLe tak dapat ??meriah u !! hehehhe~

hemmoh3...macam best jee kan...kaLau boLeh memang nak sangat Laa wedding yang macam neh..tapi kaLau tak dapat nak buat camnee kan...berangan ajee Laaa yang i mampu...yang penting i'm married and spending my whoLe Life with the person i Love the most...huwaaa...sooo romantic !!
pastuh masee kawen mesti Lah aku tertunduk maLu camneh kan...hahahah..bLushing gituu =)
seriousLy, i'm waiting for the Love of my Life to compLete my Life..he dont need to be handsome, nor rich, nor perfect because...our Love wiLL compLete each other...wah !!! tak ke menangis kau dengar aku bermadah neh..bukan senang neh...saye adeLah romantik okeh.awak sangat beruntung. *prasan*
sangat bahagia...tapiii...
jika ia berLaku, makanya peLamin anganku musnah... =( jom nanges beramai2~

No comments: