Tuesday, December 7, 2010

-diLemma kazen santek-

hah...tahukah penangan adee kazen santek ??

gLamour ?? -mungkin jugak-

jeLes ?? -saaangaaat Lah mungkin-

penat orang dok kirim saLam ?? -mungkin !!-

haiyooo...saye sangat fening Lah...bukan sebab jeLes atau pee...ini adeLah kerana saye fening untuk menyaingi mereka...yeLah...kaLau dah mereka dah memang gojes, macam manee saye nak jadi gojes begitu...mengapekah parents saye tak memahami nie...cube tengok mereka ini ( due sudah memadai ) :
syahira ( 17 tahun )

fatheen ( 24 tahun )

haaa...cube korang bandingkan dengan aku...dah LaLi dah teLinga nie biLee orang tanye camnie : 'weh ! kazen kau Lawa2 seyh, apasaL kau tak ??' jawapan aku biase je : 'sadap u !!'

hahaha...adeh Laaa...yea, aku mengaku kazen2 aku memang cun meLecun...tapi yang aku tak berapee nak gemarnyee, oLeh kerana mereka cun, ramping dan cam modeL takkan Lah harus aku nie di kerah menjadi seperti mereka jugak ?! wah !! ini teLah mencabuL hak asasi manusia neh...nanti kesian Laa Lemak2 aku neh...

tapi nak buat macam manee kan..the desicion has been made...ku teLah di paksa mengasingkan diri dari Lemak2 yang dah Lame berkawan dengan aku...huhuhu...takpe Lah Lemak...ini adeLah demi kebaikan kita bersama...biLa kau pergi dari aku nanti, kau akan temui kawan yang baru *sobbbss* kita masih ada masa Lagi wahai Lemak...seLepas 16 december, tarikh keramat itu bakaL terukir sejarah yang akan memisahkan kita...i'm going to miss you !!!!!!!

3 comments:

dayangredzuan said...

kak mirad..u pun gojes ok..hehe

NHP said...

mirad pun lawa jgklar.....malatop lg!

Me3raD mYraD said...

dayang : owh ! teng kayu !!
kak mes : maseyh...maLu sayee~