Tuesday, December 21, 2010

-my coLourfuLL rainbow-

wahhh...jom amek feeL...jom amek feeL Lagik !! harusnya, entry kaLi nie mesti Lah berwarna warni dan berhati girang...adeh Laaa...waLaupun hati ini tuhan saja yang tahu...tapi Life must go on okeh !! weLL...peopLe keep on asking about why i'm sooooo obsessed with rainbow ?? *giggLes*
adoii Laaa...perLu tanye keee ?? kaLau orang2 kaunseLing mesti memahami aura warna peLangi neh ( cakap macam pandai jek pasaL aura2 bagai neh ) aku interpretasikan peLangi ini sebagai ceria !! macam aku !! pada aku jugak..warna peLangi nie sangat2 Lah bagi hati aku nie sedikit ceria...kaLau aku macam sedih2 ke, tak tentu arah ke...mesti aku googLe rainbow neh...it's some sorts of terapilah untuk aku !! unik kan ??
how can u say no to the coLours of the rainbow ?? serius !! tanyee Laa mane2 kawan aku, barang2 aku kebanyakannyee bermotifkan kaLer2 yang cerah dan ceria...Latest beLi barang dari bandung, indonesia mcam kat maLaysia tak ade kan ( the price was sooooo inviting okeng ! ) : handbag kaLer kuning ade buLat2 baLdu kaLer hitam ! + sLing bag kaLer hijau terang pastuh ade stripe2 kaLer2...Loike it very much tau !!
rainbow ?? kaitan dengan seseorang ?? whooott2 ?? peLangi nak dikaitkan dengan manusia ?? biar benar ?? *giggLes* semua yang aku sayang harusLah menjadi saLah satu warna peLangi aku kan ?? yesss !!! actuaLLy, ramai yang kate, ceria adeLah sifat semuLa jadi aku...makanya aku tak boLeh daLam fasa yang gLoomy...bright and shines aLways suits me better...bLe gLoomy jee, semua akan banyak2 bertanya...tapi biLa aku ceria extravaganza tak ade puLak yang nak tanyee banyak2... =)
haaa...waLau pic nie cantik tapi tetap tak berape nak kena dengan diri aku kan ?? menempekkan gambar neh kat bLog nie jeee dah tak berapee nak kena kan ?? wahahahha~ yeLah, tak nampak kee bLog yang ceria bagai nak rak neh ?? hehhehe~
anyway...macam aku kate kat facebook,
-they said sunshines are beautifuLL, i'LL stick with my coLourfuLL and caLm rainbow !-


*wink2*
*(0____o)*

No comments: