Tuesday, September 7, 2010

kisah hari ini..

owh hye sumee !!! atoiiyaiii...hari nie memang Letih saaangat...sungguh tak tipu nie...amat Lah penat !! tapi macam2 yang aku LaLui hari nie...nak tawu kesahnyee ?? check this out~~
  • memang dah simpan niat untuk baLik semuLa ke batu pahat dek kerana ade unsettLe bussiness di sana..so, pagi2 butee teLah menumpang ayah ke Lrt ampang untuk ke bukit jaLiL...semua orant tahu kan bahawasanya nak ke BUKIT JALIL harus tukar di stesyen CHAN SAO LIN and amek train aLiran SRI PETALING...tapi aku punyee confidentnyee, turun dari train AMPANG, terus naik train yang kat pLatform sebeLahnye yang aku tak perasan tertera AMPANG...makanya aku teLah berpatah baLik !!! rugi 20 minit aku !!!
  • siLeee memahami aku...perjaLanan dari kL ke bp mengambiL masa daLam 3 jam taw...sekaLik, haL itu dapat diseLesaikan daLam Less than 30 minutes...adoiiyaiii!!!kemudiannyee, perjaLanan baLik ke kL semuLa ambiL masa 3 jam...haih...masa habis di atas jaLan sahaja...

iniLah tiket pergi dan baLik aku yang mempunyai tarikh yang sama !! ini bermakna aku baLik hari~~

majaLah penghiLang bosan sayee since i'm form2 ~~

  • owh !!! kasihan jaLiL saari...aku dapat tahu berita beLiau admitted kat hospitaL sebab suspect denggi...abang beLiau Lah yang bagitahu...semoga anda cepat sembuh yee...kaLau tak memang kau beraya kat daLam hospitaL Lah !! ( tak best ! ) get weLL soon dear !!
  • bas baLik ke kL adeLah pada jam 2.30 petang, so saye ade 30 minit masa menunggu...makanya saye memang sukee memerhati keadaan sekeLiLing...banyak kerenah manusia...yang kerek, yang poyos, yang bLagak, yang sabar dan banyak LagiLah and semuanya dihimpun di bawah satu Langit...huhuhuhu...there's a sad story : aku tengok sorang makcik tuh asyik sangat merenung sorang budak yang daLam umo 4 tahun...kejap dye senyum, kejap dye geLak...pastuh die macam main2 dengan budak tersebut...kemudian datang sorang makcik yang merupakan nenek budak tersebut datang bawak budak tuh and mak dye baLik...skaLi makcik tuh cerita kat aku 'cucu makcik dah 3 meninggaL, excident...' adoiiiyaaiiii...cerita sadis puLak pada hari ini...
  • sumpah aku tibe2 rasee yang abang2 poLis nie kachak puLak beruniform...nampak gagah jee even adee jugak yang kering...maybe LeLaki beruniform memang kachaks kot ? ( wondering )
  • hurmm...korang tengok tak cerita epiLog syurga cinta ?? kaLau tak tengok, makanya korang akan cLueLess dengan apee yang aku nak cerita nie...tengok tak macam manee kasih sayang seorang abang terhadap adik dyee ??? wah !!! teruja i tau biLee i tengok zizan manje2kan adik mia tuh...dah Lah mia tuh kiut...konkLusinya di sini adeLah, LeLaki nampak sangat cooL biLeee jadi abang yang penyayang *pengsan*
  • aku on the way ke ampang point tadi and ternampak sebuah kereta poLis di atas jaLan raya...usya2 brand...WAJA...perghh...jenama memang dah mantap dah tapi kaLau ikot kemampuan kereta itu, mampu ke nak kejar penjahat2 yang biasanya pakai kereta yang berkuasa tinggi ??? i think maybe PDRM kene ambiL kisah kot mengenai kuasa enjin kereta poLis *pendapat jee*
  • owh !! Laptop saye masok hospitaL Lagi...kaLi nie ade masaLah denga adapter puLeee...haih...macam2...bye2 HP dv35000...buat sementara saye terpasa curang dengan Laptop yang Lain...huhuhuh~~

sorry darLing...Laptop ini membuatkan saye curang dengan anda ~

  • owh !!! finaLLy i got my sandaL untuk rayee !!!! so sudah compLete Lah pencarian sayeee...ngeee~~

ini Lah sandaL sayee...biasee jee...yang penting comfort for me and it has pLatform !! hee~~

sajee gedik nak reveaL baju raya kaLi nie...ahahha~ bukan diva pon nak sorok2...

produk penjagaan wajah yang berniLai RM 300 ++ dari my mama...ngiahahah...sungguh mahu Lihat aku santek~~

nak tahu tak ??? hari nie aku bLaja 1 bende baru dari pakcik juaL burger kat area umah aku...masee dye nak buat benjo adek aku, teLor yang sedang digoreng meLetup taw...pastuh die tanya soaLan cepumas kat aku : 'kenape die meLetop ?'...aLaa pakcik nie...main soaLan menguji minda Lak, so aku jawab La aku tatawu...maka pakcik itu pon menjawab : ' sebab ade air daLam teLur ayam itu...huhuhu...ayam sekarang kan banyak ayam suntik' -kagum-

owh !! yummy nyeeee burger daging speciaL nie~~

No comments: