Monday, September 27, 2010

ayuh jangan stress...

owh !! heyyo peopLe !! aku baru jee baLik dari program ayuh jangan stress !! janji memang banyak benda baru yang aku beLajar...bende nie kire macam seminar menguruskan stress Lah jugak...agak reLease Lah sebab aku nie urusetia ajeee...whatever pon, aku memang agak beruntung sebab program nie kiree macam proses mengenaLi diri...kat program nie, kitorang didedahkan dengan unsur2 diri dan warna mengenai diri...eLaborationnye tak payah tanyee Lah, mestiLah saaangaaat panjang dan saaangaaaat serunut !!
baru Lah aku nampak perkaitannyee dengan pembawakan diri aku...aku nie berunsur api ( merah jambu )...tapi 2nd dominan aku adeLah air ( hijau )...makanyaa memang personaLiti kedua2 unsur tuh memang ade Lah pada aku...sape yang tak pegi memang rugi Lah ~ mengikut apa yang diterangkan oLeh ustaz zuL and dr.'izudin, aku adeLah ( tak mengikut warna ) :
  1. degiL
  2. berdikari
  3. romantik ( erk ? )
  4. soft-hearted
  5. emosi

dan Lain2 ( kantoi Lah perangai aku kaLau bagitahu semua ) Lepastuh, memang untung jugak jadik urusetia sebab masa adee banyak bersama dengan konsuLtan...peLuang tersebut digunakan sebaiknyeee...aku pon terai2 Laaa tanyee kat ustaz untuk tafsir diri ikot tarikh Lahir pLak...nak tawu apee ustaz kate ??? haaa ~~( rare jugak weyh !! )

  1. aLiran aku pada masa akan datang daLam profession mungkin adeLah daLam aLiran aLam mistik ( mende2 spooky nie Lah and bende2 yang tak nampak oLeh mata kasar )
  2. pasangan aku yang paLing tepat adaLah ketika aku dah bekerja...tapi ustaz kate, kaLau ade sekarang bermakna hubungan akan tak berapa stabiL tapi boLeh diusahakan...biLe sampai mase bekerja akan menjadi sangat stabiL dan bahagia ( okeh ! sayee bLushing )

tak tercerita sebenarnyee betapa banyak iLmu yang kami dapat...trima kasih Laaa kepada incik syahruL kerana sudi temukan kitorang dengan ustaz zuL and dr.'izudin...superb !!! peserta semua pon memang bagi kerjasama yang mantap Lah...makanya kami memang sangt terharu sebab diorang nie tak menyusahkan Langsung...Lagi2 diorang nie dah consider sebahagian daripada KKDKian~~weLcome to the famiLy guys !!!

nota kaki:

kadang2 manusia nie terLaLu ego nak meLetakkan diri mereka di tahap paLing rendah dan mengakui kesiLapan mereka...sungguh bodohLah manusia itu !!

No comments: