Wednesday, April 24, 2013

dagu tak suntik okay !



untuk kali ke SERATUS, CG nak cakap yang dagu CG memang ori, semulajadi dan asli tanpa ada cucuk2 botox kemain ape jadah semua tuh untuk bagi runcing. hamboiii kemain korang kutuk dagu runcing CG kan. CISSS !! 

untuk mereka yang bertanya samada CG dah jumpe ke belom MR.X yang CG ceritakan dalam entry sebelum nie...maaf, CG juga menemui jalan buntu *sigh* mungkin juga cerita tersebut terkubur di situ *hukhukhuk*

sesungguhnya CG amat terharu kepada mereka yang bertanyakan kenapa CG nampak muram, kurang bermaya, tak nak cakap banyak lately nie...rileks, CG tak sakit kronik okayy. biasalah bila kepenatan, lesu dan letih tuh memang datang dalam satu pakej yang lengkap *yawwning* seriously sangat terkejar kejar nak selesaikan segala kerja, masalah dan tanggungjawab terhadap semua yang berkaitan dengan diri. kadang kadang sampai rasa 24 jam tu macam tak cukup je nak buat semua kerja. so, my point is i am BUSY not SICK. sabar yea, bila hari CG semakin tenang nanti kita sembang panjang panjang yea.

ada juga yang bertanya my current status sekarang nie as banyak cerita pulak yang terkeluar lately nie *peerrrgghhh, feeling artis* NO, i am not married yet. NO, i am not engaged yet. YES, there's a bit mushy mushy tiny lovey dovey things happening and YES, i am definitely recovering very fast better than i've expected.



nothing much to write actually, just killing my time waiting for something to completely downloaded. akhir kata *gila formal tahap nerdy* dalam musim musim tengah 'panas' kat Malaysia nie, semoga kita semua terhindar dari melakukan dosa dan sentiasa berada dalam lingkungan rahmatNYA. jaga tingkah, jaga bahasa dan jaga perlakuan :)



4 comments:

Unknown said...

haha... dagu runcing itu seksi ya.. kurniaan Allah lorh..hehe..ada juga yg ingat dicucuk ea?

Sally Samsaiman said...

lorrhhh...kalau retis mgkn la g cucuk...kalau CG sally yakin tak !! hehehe :P

cik gojes :) said...

NL : kan..depa kata dagu CG, dagu firaun.

cik gojes :) said...

SS : terima kasih sebab percayakan CG. ahaksss :)