Friday, October 9, 2009

karnivaL aktiviti peLajar

aku obses dengan KKDK ?? aku dah LaLi dengan tujahan semua tuh...yang penting aku tahu apee yang aku mahukan dan what i can offer to the pubLic...jadi pLease...i'm begging to those who are aLways try reaLLy hard to 'kiLL' KKDK's reputation, do step back before we take further unexpected action...huhuhu~emo jap pLak...
ok2...aku sebenarnyee nak cite pasaL karnivaL aktiviti peLajar yang berLangsung seLama 3 hari starting from 5 october untiL 7 october...karnivaL nie adeLah pLatform di mana semua keLab2 yang berdaftar bawah universiti boLeyh buat pameran and tarik seberapa banyak ahLi untuk join the cLub and secara tak Langsung menjadi ahLi kepada program2 yang akan dianjurkan...anyway...karnivaL pon dah berLaLu and aLhamduLiLLah semuanyaa berjaLan dengan sangat Lancar...yang menjadi saat manis adeLah apabiLa KKDK teLah berjaya menggondoL tempat pertama daLam pertandinga hiasan booth...syabas kepada semua tenaga kerja...
aku yang adee gak menjaga booth nie dapat meLihat bakaL2 peneraju KKDK pada masa akan datang biLeee mereka datang ke booth and mendaftar...ade yang mendaftar dengan sepenuh hati dan ade jugak yang macam nak tak nak jee...tak pee...aku tak raseee yang team KKDK skang akan berdiam diri tanpa mendedahkan ahLi2 baru dengan keseronokan biLee dah join KKDK...huhu~insyaaLLah...so, pada 9 oct ( hari ini, maLam ) akan diadakan majLis maLam jaLinan bersama ahLi2 KKDK samada yang baru mahupun yang Lama dan dijemput untuk semua hadir bagi memeriahkan majLis...


skang nie nak promote sket Laaa kepada semua yang berminat untuk mendapatkan baju KKDK dan button keLab seperti yang digayakan modeL tak bertauLiah di atas boLeh Laa dapatkan daripada kami pada mjLis maLam jaLinan nanti...or kaLau adee yang tak dapat nak beLi tyme maLam jaLinan tuh and nak sangat dapatkan baju and button cam best nie boLeyh Laa tempah pada sayee di : 013-7911905 dan sertakan cara2 untuk kami hantarkan pada anda...

baju: Lengan panjang ( RM 22 ), Lengan pendek ( RM 20 )

button ( RM 3 )

akhir kata...KKDK bukan sekadar keLab maLah merupakan keLuarga di UTHM...

No comments: