Sunday, September 27, 2009

raya2 mode~

macam dah Lambat kan nak citee pasaL rayee..tapi takpee Laa...cite gak La sket2 untuk tak de Laa orang kate macam tak hargai rayee...tahon nie giLiran rayee kat umah beLah bapak aku...even cam ramai sepupu Laki beLah bapakku ini, namun kemeriahannye tetap dirasai ( adee kaitan pLk ? ? ) memuLee aku macam tak berapee nak seLesa ah sebab cam ramai sangat LeLaki kan, tapi biLe aku turun jek kete tengok macam Lengang jek kawasan umah tokmak bumbun aku tuh cam takbest pLak ( diorang tak sampai Lagik ).ok, turun2 ajee dari kete memang terasee giLee penatnyee...yeLa, dah Lamee tak drive jejaoh camnie makan saket sket La pinggang daku yang tuee nie...actuaLLy matee yang pedih sebenarnye drive jejaoh pepanas buta tuh but tak kesah Laa...nak buat camnee..kene drive jugak...barang banyak...
okayh...dah name pon raye...of coz ramai umat manusia yang bermukim kat kL nie sebok jek nak baLik kampong ( marah macam Lee aku jek adee kampong ek ) heh, yang aku geram sangat, asaL nak tiba kat niLai - seremban jek mesti keta sumee nak gerak sLow2..geram pLak aku ! kaLau sebab banyak kete nak susur kuar seremban tuh aku paham Laaa memang patot sLow down..yang aku geramnyee...poLis tengah saman Lori Lebih muatan kat Lane emergency tapi yang tengah nie sebok nak tengok...panas ! ! nasib baik sempat sampai sebeLom berbuka...
tyme raye tak payah cerita...memang meriah giLo...tapi aku heran pLak tengok kazen2 LeLaki aku sume segak2 bLako sebab pakai samping...seLamee nie bukan main Liat nak suruh pakai samping...nie siap tekon pakai songkok Lagi maaa~baru aku sedar kazen2 aku nie kachak Laaa jugak...ahahahaha~

bLe dah baLik kL so adee Laaa undangan open house kat area ampang nie...maka, kepaLa2 organizer any occasion budak skoLah ampang batch aku pon tak ketinggaLan nak buat mini gathering untuk rayee nie...so far sambutan agak menggaLakkan sebab most of orang yang aku stiLL kenaL datang gak Laaa bagi support..macam biasee Laa dah jumpee geng2 Lamee...habis segaLe kesah yang dah ketinggaLan Laaa keLuar...dari bercerita sampai Laaa keee mengumpat...aLL da gurL Lagi prefer kat daLam and da guyz sume kat Luar sebabnyeee biasee Laaa after2 Lunch nie...nak berasap Laa...hentam Laaa Labuuu~
neway it was a great moment bLe dapat kumpuL2 baLik and share aLL da stories...may aLL of us be bLessed by aLLah...semuga our friendship Last forever....Love u aLL..seLamat hari rayee ~

No comments: